IG, IM, IY klasėje vyko netradicinė pamoka, kurios metu mokiniai turėjo kurti istorijos žemėlapius iš lego kaladėlių . Gimnazistai turėjo konkrečią užduotį: sudėlioti Italijos ar Vokietijos suvienijimo žemėlapį. Daliai mokinių, darbas su kontūriniu žemėlapiu yra sunkiai suprantamas dalykas, todėl norėjosi mokinius sudominti, labiau įtraukti į darbą pamokoje, kad žemėlapių informacija jiems būtų patraukli, įdomi, suprantama. Mokiniai dirbo grupėse, išsidalino veiklas, aktyviai dirbo, kadpasiektų rezultatą. Gimnazistų mintys po pamokos: Įdomu, smagu drauge dirbti, reikėjo kūrybiškumo, atidumo, manau, kad žymiai aiškiau, kaip teisingai padaryti kontūrinį žemėlapį, kitokia pamoka – visada patrauklesnė, aš neturiu lego, todėl man buvo be galo smagu.
Istorijos mokytoja G.Kubiliūtė