Kai artėja atostogos, labai sunku mokytis, todėl birželio 8–14 dienomis per matematikos pamokas su IIP klase vykdėme projektą „Funkcijos aplink mus”. Projektas nebuvo lengvas, nes reikėjo ne tik įvairių matematikos žinių, bet ir kūrybiškumo,  informacinių technologijų išmanymo.  Pamokos pradžioje mokiniai prisiminė ir pakartojo pagrindinių funkcijų grafikus, naudodamiesi grafiniu skaičiuotuvu, pagilino  žinias, sukūrė savo paveikslo eskizą, kuriame turėjo panaudoti įvairių funkcijų grafikus, o tada jau prasidėjo sunkiausias darbas – visą eskizą reikėjo perkelti į programėlę (nurodyti funkcijų lygtis, daugiakampių taškų koordinates). Paskutinę pamoką mokiniai pristatė savo  kūrybos rezultatus, dalijosi įgyta patirtimi ir vertino vienas kito darbą.

Lydija Dronova-Platbarzdė, matematikos mokytoja

Mokinių mintys po projekto:

Naudodamasi Desmos puslapiu, bandžiau nupiešti azijietišką paveikslėlį.  Man patiko dirbti su programa, sužinojau, kaip galima kompiuteriu grafiškai pavaizduoti funkcijas. Tam, kad nupieščiau šį piešinį, ieškojau informacijos ir  internete, labai padėjo youtube esantys mokomieji filmukaiį. 

Man patiko, kad galiu išmoktus dalykus per matematikos pamokas panaudoti ir praktiškai. Buvo nelengva, bet „užsikabinau“ ir manau, kad dar bandysiu sukurti kažką panašaus.

Užtrukau ilgiau, nei norėčiau prisipažinti. Tie langai užtruko amžinybę. Bet buvo tikrai įdomu.