Didždvario gimnazija dalyvauja Erasmus + projekte „Papildytos realybės (PR) technologija geresniam švietimui Europos mokyklose“ (Augmented and Immersive Reality for Improved Education in Schools in Europe (ARIES)). 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159590
Gegužės 15-17 dienomis vyko bendradarbiavimo susitikimas Modal Epal Trikalon mokykloje Trikaloje (Graikija). Vyko intensyvios diskusijos apie papildomos realybės integravimą į mokomąjį procesą, siekiant praturtinti mokymosi patirtį ir padidinti mokinių įsitraukimą. Be to, dalyviai gilinosi į pamokų planų kūrimo strategijas, siekiant sukurti interaktyvius ir įdomius mokymosi metodus. Taip pat buvo aptarta kompetencijų vertinimo sistema, kuri padeda objektyviai įvertinti mokytojų ir mokinių pasiekimus ir ugdymo pažangą. Šiame susitikime bendradarbiavo mokytojai ir mokslininkai iš Italijos, Vokietijos, Graikijos ir Lietuvos, dalindamiesi savo patirtimi ir idėjomis. Toks tarptautinis bendradarbiavimas leido praturtinti žinias ir paskatinti kūrybišką požiūrį į švietimo iššūkius. ARIES projekto dėka, mokytojai praturtins pamokas, o mokiniai turės galimybę išbandyti trimačius modelius per mokomųjų dalykų, tokių kaip biologija, istorija ar geografija, pamokas.
Papildyta realybė (Augmented and immersive reality) labiausiai stebinanti pastarųjų dienų technologija, kuri sujungia virtualų ir realų pasaulį į vieną visumą, ji ugdymo(si) procesą daro įdomesnį ir patrauklesnį mokiniams. Kitaip tariant, tai netikra, menama aplinka, kuri vartotojui tampa tarsi natūrali aplinka ir kurią gali matyti kompiuterio ar telefono ekrane. Virtualioji realybė sukuriama naudojant kompiuterį, interneto ryšį, programinę įrangą. Pasitelkę papildomą realybę, galime patirti pasivaikščiojimą su dinozaurais, kelionę į kosmosą, nardymą po povandeninį pasaulį ar ekskursiją po žymiausias pasaulio vietas.
Alla Chvostova, anglų k. mokytoja, Lydija Dronova-Platbarzdė, matematikos mokytoja, Kristina Rimkuvienė, IT mokytoja