Ne tik per matematikos pamokas, bet ir kasdienybėje esame susidūrę su įvairiais skaičiais: natūraliais, teigiamais, neigiamais, trupmeniniais… Visi šitie skaičiai atsirado iš praktinio poreikio skaičiuoti.
Per matematikos pamokas IA ir IY klasių mokiniai susipažino su iracionaliaisiais skaičiais, kurie kasdienybėje pasitaiko rečiau, bet jų atsiradimas buvo labai reikšmingas matematikos istorijoje. Kiekvienas mokinys išmoko pavaizduoti iracionalųjį skaičių ir pritaikęs savo kūrybiškumą nupiešė Teodoro spiralę, vaizduojančią kvadratinių šaknų seką. Toks kvadratinių šaknų vaizdavimas padėjo mokiniams suprasti, kad iracionalieji skaičiai nėra stebuklingi, jie – tik matematikų sukurti ir naudojami skaičiai.
Lydija Dronova-Platbarzdė, matematikos mokytoja