Geografijos pamokose I kl. mokiniai nagrinėjo tvarios urbanizacijos principus ir diskutavo  apie tai, kaip miestai gali būti draugiški gamtai. Im kl. mokiniai kartu su svečiais iš Valensijos analizavo įvairius ekologiškus sprendimus ir kūrė savo miesto modelį, atspindintį nekenksmingas šiuolaikines aplinkai inovacijas. Modeliuose, užtikrinanti tvarią gyvenamąją aplinką, buvo integruoti atsinaujinančios energijos šaltiniai, darnus transportas, žaliosios erdvės bei moderni infrastruktūra.

Svarbi pamokos dalis buvo modelių pristatymai, Im kl. mokiniai ne tik dalijosi savo idėjomis, bet ir argumentavo, kaip jų sukurti miestai prisideda prie klimato kaitos mažinimo bei geresnės gyvenimo kokybės užtikrinimo. Diskusijoje (Urbanizacija gali būti tvari ir draugiška gamtai – „Žaliasis miestas“)  mokiniai ir svečiai aptarė iššūkius ir galimybes, susijusias su urbanizacija, dalijosi įžvalgomis apie tvarios plėtros ateitį.

Ši geografijos pamoka suteikė mokiniams galimybę bendradarbiauti su bendraamžiais iš kitos šalies, praplėtė  akiratį bei giliau suprato globalius aplinkosaugos klausimus. Ši patirtis ne tik sustiprino jų socialinius ir komunikacinius gebėjimus, bet ir paskatino kritiškai mąstyti apie ateities miestų plėtrą.

Orinta Venckienė, geografijos mokytoja