Sausio 3 d. S. Daukanto inžinerijos gimnazijoje vyko metodinė diena „Tarpdalykinės integracijos iššūkiai“. Šios dienos veiklose dalyvavo matematikos mokytojai Rima Ernestienė, Eugenijus Buivydas ir geografijos mokytoja Orinta Venckienė. S. Daukanto inžinerijos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Irma Riukienė pristatė inžinerinio ugdymo integraciją į bendrąjį ugdymą, organizuojant netradicines dienas, atliekant ilgalaikius projektus.

Metodinės dienos dalyviai stebėjo devynių integruotų pamokų video įrašus, atliko tam tikras pamokų užduotis bei jas aptarė. Pamokos buvo įvairios – integruoti atrodo nesuderinami mokomieji dalykai: dailė ir istorija, fizika ir lietuvių kalba, fizinis ugdymas ir biologija, istorija, dailė bei inžinerija. Kiekviena iš pamokų išsiskyrė kūrybiškais metodais ir efektyvia integracija tarp mokomųjų dalykų.

Integruotoje biologijos ir matematikos pamokas „Genetinis kodas“ sprendžiant matematikos uždavinius buvo atkoduojami genetiniai požymiai. Biologijos ir matematikos pamokoje „Meniu“ buvo kūrybingai pritaikomos praktinės situacijos. Chemijos ir anglų kalbos pamokoje „Tirpalo molinė koncentracija“ mokiniai gebėjo aiškiai išreikšti chemijos sąvokas anglų kalba. Istorijos ir anglų kalbos pamokoje „Lietuvos tautinis atgimimas“ mokiniai gilinosi į svarbų istorinį laikotarpį ir tobulino anglų kalbos įgūdžius diskutuodami apie Lietuvos istoriją.

Ši patirtis įkvėpė kūrybiškai pažvelgti į mokymo procesą, o stebėti metodai ir veiklos paskatins kai kurias jų pritaikyti ir mūsų gimnazijoje. Integruotos pamokos – puikus pavyzdys, kaip galima ugdyto mokinių tarpdalykines žinias bei praktinius gebėjimus bei kompetencijas.

Rima Ernestienė, Eugenijus Buivydas, matematikos mokytojai, Orinta Venckienė, geografijos mokytoja