Spalio 13 d. geografijos mokytoja Orinta Venckienė ir istorijos mokytojas Paulius Baranauskas vedė integruotą pamoką „Lyčių lygybės istorija“ Im klasei. Mokiniai grupėse parengė plakatus apie dvi pasirinktas valstybes ir išryškino lyčių lygybės problematiką. Pateikta lyčių lygybės analizė parodė, jog pasaulyje yra ne viena valstybė, kurioje lyčių lygybė yra labai keblioje padėtyje – neužtikrinamos moterų ir vyrų lygios galimybės. Moterys iki šiol gauna mažesnį darbo užmokestį, ribojama jų teisė balsuoti, vyrauja patriarchalinis šeimos institutas. Moters padėtis visuomenėje atskleidė negatyvų vaizdą mūsų globaliame pasaulyje.

Džiaugiamės, jog turėjome progą pažvelgti į lyčių skirtumus pasaulyje, ir, kokių sprendimų reikėtų imtis, jog ši situacija pasikeistų.

Ši pamoka buvo susieta su darnaus vystymosi tikslu (DVT) „Lyčiu lygybė“. Šis DVT pagal Lietuvos UNESCO ASPnet asocijuotų mokyklų tinklo veiklas šiais mokslo metais yra prioritetinis mūsų gimnazijai.

Paulius Baranauskas, istorijos mokytojas