Kas yra tas KM5, bandė gimnazijos I–II klasių mokiniai. Aktų salėje mokiniai buvo suskirstyti į komandas. Komandų laukė įvairios užduotys: sudėlioti TANGRAMĄ, išspręsti matematinį SUDOKU ir KAKURO, įminti skaičių mįslę.
Po 45 minučių veiklos paaiškėjo, kad kūrybinio mąstymo penkiakovė – tai komandinės varžybos, kurios reikalauja asmeninio bei komandinio kūrybinio mąstymo. Dalyvaujant šiose varžybose aktyvuojami ir lavinami 5 kūrybinio mąstymo įpročiai – vaizduotė, smalsumas, atkaklumas, nuosekli praktika ir bendradarbiavimas. Taip pat būtini 5 mąstymo tipai – analitinis, loginis, strateginis, kritinis ir divergentinis. Kiekviena KM5 užduotis yra parengta taip, kad išmokti ją atlikti, yra tiesiog neįmanoma. Kaskart atliekant užduotį, reikia sukurti ir įgyvendinti tokius sprendimus, kurie užtikrintų pergalę – prieš save ir prieš kitus.
Geriausias būdas mokytis – tai daryti bendradarbiaujant, o labiausiai vienija – įkvepianti veikla. Edukacinis užsiėmimas „Kūrybinio mąstymo penkiakovė” ne tik ugdė kūrybiškumą, treniravo smegenis, bet ir sudarė sąlygas susipažinti su komandos nariais.
Edukaciją gimnazijos mokiniams organizavo Eksperimentinė kūrybinio mąstymo laboratorija. Edukacijai organizuoti pasinaudojome Kultūros paso pasiūlymais ir lėšomis.
Romualda Pupinytė, direktoriaus pavaduotoja