Kad pasimokytų vieni iš kitų, į atvirą, integruotą anglų kalbos ir informatikos pamoką rinkosi Šiaulių miesto pedagogai. Per pamoką Im kl. mokiniai kūrė skaitmenines kalėdines atvirutes su papildytosios realybės (AR) elementais, buvo naudojami pažangūs dirbtinio intelekto (AI) įrankiai, skatinantys mokinių kūrybiškumą ir technologinių gebėjimų ugdymą.
Pamokos tikslas – sukurti originalias atvirutes anglų kalba, kuriose derinami vizualūs elementai ir kūrybinis rašymas. Mokiniams padėjo tokie įrankiai, kaip: Adobe Firefly (vaizdų generavimui), ChatGPT, Gemini ir Copy.ai (sveikinimo tekstų kūrimui). Mokiniai, atlikę tik kelis žingsnius, sukūrė interaktyvias atvirutes: nuo idėjos generavimo ir vizualinio dizaino iki AR elementų pridėjimo, kad atvirutės atgytų realioje erdvėje.
Šis projektas ne tik lavina mokinių technologinius gebėjimus, bet ir skatina kalbos įgūdžių tobulinimą bei bendruomeniškumą, juk teko kurti sveikinimus mokyklos bendruomenei.
Pamoka parodė, kaip modernios technologijos gali praturtinti ugdymo procesą ir padėti mokiniams kurti inovatyvius projektus, kurie jungia meną, kalbą ir informacines technologijas.
Kristina Rimkuvienė, informatikos mokytoja, Inga Stonienė, anglų k. mokytoja