Rugsėjo 7-9 dienomis biologijos mokytojas Aidas Bertulis dalyvavo Erasmus+ projekto „Transdigital Education. Developing Key Competences through Holistic Learning and Teaching in the Digital Age” Module 2 – Environmental Engagement and Awareness“ mokymuose „TransdigitalEdu“ Esene, Vokietijoje. Kartu su kitais gamtos mokslų mokytojais iš Vokietijos, Lenkijos, Ispanijos, Danijos dalijosi mokymo patirtimi savo šalyse.
Mokytojai pristatė savo šalių gamtos mokslų ugdymo profilius, diskutavo apie skaitmeninių technologijų naudojimo galimybes gamtos mokslų ugdymo procese. Kokia šių technologijų nauda bei galima žala mokiniams. Buvo atkreiptas dėmesys į socialinių tinklų neigiamą įtaka mokymo procese bei galimas technologinių priemonių taikymas šių platformų blokavimui mokyklose. Kolegos pasidalino dažniausiai naudojamomis internetinėmis platformomis gamtos mokslų mokyme bei apžvelgė jų privalumus bei trūkumus.
Taip pat projekto metu, mokytojai lankėsi pagrindiniame miesto parke, kurio paskirtis yra ne tik rekreacinė, bet ir ugdomoji. Parke yra įsikūręs botanikos sodas kurio atstovas pristatė vykdomas ugdomąsias veiklas mokiniams. Mokytojai praktiškai išbandė siūlomas mokymo užduotis botanikos sode, darė dirvožemio profilio tyrimus bei tyrinėjo parko biologinę įvairovę. Susitikimo metu taip buvo pristatytos kelios ekologinės problemos, tokios kaip drastiškas vabzdžių biologinės įvairovės mažėjimas, salamandrų nykimo priežastys. Buvo diskutuota apie vabzdžių biologinės įvairovės didinimo galimybes
Aidas Bertulis, biologijos mokytojas
Rugsėjo 20-25 dienomis Danijoje, Ikast-Brand gimnazijoje, įvyko tarptautinio Erasmus+ projekto „Transdigital Education. Developing Key Competences through Holistic Learning and Teaching in the Digital Age” Module 2 – Environmental Engagement and Awareness“ klasių mainuose.
Mokiniai aplankė Mols nacionalinį parką, kuriame išklausė parko darbuotojų paskaitos apie gamtosaugos problemas Danijoje. Projekto metu mokiniai statė vabzdžių viešbutį, sukalė inkilus paukščiams ir sukūrė brošiūras apie projekte vykdytas veiklas.
Paulius Baranauskas, istorijos mokytojas
Mokinių mintys po projekto:
Šis projektas man buvo tikrai naudingas: turėjau galimybę susitikti su neįtikėtinais mokiniais, besimokančiais pagal TB programą, padiskutuoti su jais aktualiais klausimais, trumpam tapti danų kultūros dalimi. Taigi projektas man atnešė tik teigiamų emocijų. Matas Kenstavičius
Projektas buvo galimybė susipažinti su žmonėmis iš skirtingų šalių, išgirsti jų nuomones įvairiais klausimais, suvokti šalių mąstymo panašumus bei skirtumus. Agnietė Vyšniauskaitė
Projektas man suteikė galimybę įsigilinti į pasaulio gamtines problemas, susipažinti su naujais žmonėmis, pamatyti šiek tiek daniškos kultūros, pagerinti anglų kalbos žinias ir smagiai praleisti laiką. Gintarė Ušakovaitė